Urodziny obchodzi 2 wzorkowiczki!
24941 wzorkowiczek dodało 19226 zdjęć do galerii!

hejcia

Dodano: 2008-07-23 20:31:08, Odsłon: 746  

hej dziewczyny fajne tu ostatnio wzorki sie pojawiajom aby tak dalej emotemot

Dołączyła: 2008-06-09 14:41:30

Stylistki Paznokci

Moje pazurki

haj nazywam się Angelikaemot . Mam 15 lat i interesuję się zdobieniem ...

Gra na Wzorkach!

Stworzyliśmy Grę, emot która pozwala Wam masowo og...

Witam!!

Cześć dziewczyny! :) Od dziś będę się dzieliła razem z wami moimi pracami :) Wykonuję paznokcie ż...

hej

Witamemot jestem z okolic Częstochowy i mam pytanie czy sa tu też dzi...

tipsy french

stosuje tipsy french firmy Allepaznokcie, jednak szybko  pękają po tygodniu lub dwóch po dłu...

Hej

 Moje najstarsze dziecko pojechało na wycieczkę i zabrało aparat więc nie mam jak dodać fote...

Ja pierdziele

Co ten bogu ducha winny żel zawinił że wszyscy robią nim paznokcie? Że nie łatwiej? No nie widze ...

witam u siebie

mam nadzieje ,ze znajdziecie u mnie jakies fajne inspiracjekochane wzorkowiczki ,a i ja może cos ...

hmmm

kto zna ceny maszynak......emotemotPO...

DZIĘKUJĘ

Hejka ! Mam do was małe pytanko dziewczyny oraz faceciemot polecili...

  • Palmabella 2010-07-03 13:30:54

    Witaj :) Pozdrawiam

    Tu też byłaś? www.Palmabella.pl ?

     

© Copyright by Wzorki.pl   | sitemap Realizacja: NetVisage